image 04 مرداد 1402

قرآن نور است ...

پرسنل اردوگاه تربیتی کشوری شهید رجایی نیشابور در آستانه تاسوعای حسینی، در حاشیه مراسم عزاداری برای سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم را محکوم کردند.

قرآن نوری است که انسان را از تاریکی و جهالت درون خویش رهانیده و به نور خداوندی متصل می‌نماید.

در روز چهارشنبه، چهارم مرداد ماه، در جوار شهید گمنام فاطمی در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و قرائت زیارت پر فیض عاشورا، پرسنل اردوگاه تربیتی کشوری شهید رجایی انزجار و نفرت خویش را از ستیزه جویان و هتاکین به ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم قاطعانه اعلام کردند، مدیریت اردوگاه این رفتار گستاخانه غرب را نشانه نهایت استیصال و ضعف جوامع غربی در مقابل قدرت غیرقابل انکار دین مبین اسلام و قرآن دانستند و گفتند : همانطور که در حدیث پر شأن و منزلت ثقلین رسول خدا(ص) فرمودند:إِنِّی تَارِکٌ فِیکُمُ الثَّقَلَیْنِ کِتَابَ اللَّهِ وَ عِتْرَتِی أَهْلَ بَیْتِی ما إِنْ تَمَسَّکْتُمْ بهما لَنْ تَضلُّوا أبَداً و إنّهما لَنْ یَفْتَرِقا

(همانا من در میان شما دو چیز سنگین و گران میگذارم، که اگر بدانها چنگ زنید هرگز پس از من گمراه نشوید: کتاب خدا و عترت من أهل بیتم، و این دو از یک دیگر جدا نشوند)

عاقبت دوری از کتاب خدا و عترت و اهل بیت چیزی جز ذلالت نیست. درست همین چیزی که امروز شاهد بروز آن در رفتار کوته فکران غربی هستیم. از خدای بزرگ با همه وجود می خواهیم ما را در تمام طول عمر آنی و لحظه ای از طریق قرآن و اهل بیت دور نفرماید.


هیچ نظری برای این رویداد ثبت نشده است !

نظر شمـا دربـاره ایـن مـطلب