image 18 بهمن 1402

چهل و پنجمین بهار ...

در ایام الله دهه فجر و در آستانه مبعث رسول خوبیها، خاتم انبیا، محمد مصطفی (ص) نشست فرهنگی بصیرتی فجر نور در اردوگاه تربیتی کشوری شهید رجایی برگزار شد.

انقلاب اسلامی یک نوآوری بزرگ تاریخی بود که ملت ایران آن را در تاریخ خودش و تاریخ بشریت به ثبت رساند. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) ۱۳۸۷/۰۱/۰۱

نشست فرهنگی بصیرتی فجر نور با موضوع انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی، روز هجدهم بهمن ماه با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قربانی نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، به همراه کارکنان اردوگاه تربیتی کشوری شهید رجایی برگزار گردید.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و بعثت نبی مکرم اسلام(ص)، یاد و خاطره امام راحل(رضوان الله تعالی علیه) و شهدای گرانقدر ایران همیشه سرافراز به ویژه شهید گمنام اردوگاه تربیتی کشوری شهید رجایی را گرامی داشتند و در خصوص برکات حضور شهدا در میان مردم سخن گفتند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی نیشابور، به لزوم بصیرت افزایی در میان آحاد مردم و ایجاد اتحاد در مقابل خدعه های دشمنان اسلام تاکید فرمودند. ایشان انقلاب را یک دستاود بزرگ و تاریخی دانستند و به پر رنگ شدن و تاثیرگزاری نقش کشور ایران در طول این 45 سال در جهان اشاره کردند و خاطرنشان شدند، دستاوردهای علمی جوانان و دانشمندان ایرانی در عرصه جهانی مساله ای نیست که بتوان به سادگی از آن گذر کرد. 

میهمان ویژه نشست فرهنگی بصیرتی فجر نور، در پایان ضمن آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران خدوم اسلام و انقلاب، فرمودند: خشنودی و رضایت خداوند هدف غایی و اوج رستگاری در تمامی امور بویژه امر خطیر خدمت است.


هیچ نظری برای این رویداد ثبت نشده است !

نظر شمـا دربـاره ایـن مـطلب