image 09 دی 1402

اولین سالگرد افتخار خاک در به آغوش کشیدن یک پیکر افلاکی

ویژه مراسم گرامیداشت اولین سالگرد تدفین شهید دانش آموز گمنام اردوگاه تربیتی کشوری شهید رجایی نیشابور برگزار گردید.

وَلَا تَحۡسَبَنَّ ٱلَّذِينَ قُتِلُواْ فِي سَبِيلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتَۢاۚ بَلۡ أَحۡيَآءٌ عِندَ رَبِّهِمۡ يُرۡزَقُونَ

و كسانى را كه در راه خدا كشته شدند مرده مپندار، ایشان زنده اند و در نزد پروردگارشان روزى مى يابند.

و تو از شرق دجله به دل ما رسیدی و تمامِ ما شدی!!! حکایتی که تا همیشه جاوید خواهد ماند و چه سعادتیست برای ما که میهمانِ میزبانی چون تو هستیم.

ویژه مراسم گرامیداشت اولین سالگرد تدفین شهید گمنام دانش آموز اردوگاه تربیتی کشوری شهید رجایی همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و در آستانه حماسه 9دی و چهارمین سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با حضور خیل وسیعی از دانش آموزان و مردم شهید پرور و انقلابی در این اردوگاه برگزار گردید. در این مراسم بیش از 3000 نفر در صبح روز جمعه گرد هم آمدند و پس از قرائت دعای پر فیض ندبه با حضور بر سر مزار این دانش آموز نکونام پیمان خویش را با ایشان تجدید نمودند. 

این ویژه برنامه فرهنگی معنوی با بیانات شیوا و ارزشمند سخنران گرانقدر حجت الاسلام و المسلمین ماندگاری مستفیض گردید و حاج مهدی منصوری نیز با نوای رسا و دلنشین خویش دعای نورانی ندبه را به سمع شیفتگان راه شهدا و اسلام رساندند.

این مراسم یک میهمان ویژه نیز داشت! پیکر افلاکی دیگری به دیدار یار همرزم خود آمده بود، دانش آموزان نیز با دستهای کوچک اما قلب های بزرگ به استقبال این شهید گمنام عزیز شتافتند و ضمن عرض ارادت به شهدا و راه ایشان، این پیکر نورانی را تا محل برگزاری مراسم تشییع نمودند.

در این مراسم یاد شهید مدافع حرم، سردار سید رضی موسوی نیز به طور ویژه گرامیداشته شد.

هدیه به روح مطهر تمامی شهدا گرانقدر صلوات


هیچ نظری برای این رویداد ثبت نشده است !

نظر شمـا دربـاره ایـن مـطلب